Mengalami Susu Badan yang Merudum?

Hmm... menarik kan tajuk ni? Mungkin tak semua ibu yang belum sedar akan kepentingan susu ibu atau susu badan... Adakah ibu tahu yang susu badan ni teramatlah istimewa dan khasiatnya... MasyaAllah... sememangnya yang TERBAEKKKK.... 

Semuanya atas niat... Macam diri saya sendiri pulak, sejak dapat tahu saya hamil terus saya berniat nak menyusukan permata hati saya sehingga umur 2 tahun... dan Alhamdulillah... sekarang ni permata hati saya dah pun berumur 14 bulan... dan nak tahu tak? Susu badan saya masih ada untuk anak saya... Syukur yang tak terhingga... nak kata saya ni keturunan susu badan banyak pun tak juga sebab dua orang anak yang sebelum ni saya gagal memberi susu badan secara eksklusif. Namun, dengan bantuan kecanggihan teknologi yang makin berkembang sekarang ni.. ala.. bak kata orang, DUNIA DI HUJUNG JARI... segala jenis maklumat mudah didapati..

Saya pun mula lah mencari maklumat tentang penyusuan susu ibu secara eksklusif dan Alhamdulillah.. banyak maklumat yang saya dapat.. termasuklah cara2 dan petua untuk banyakkan dan maintain susu badan. Saya amat bertuah sebab suami saya memberi sokongan yang amat tinggi terhadap breastfeeding ni.. terima kasih sayang... Di samping petua-petua yang ada, saya ada terbaca yang ibu perlu mengambil suplemen bagi mengekalkan, memperbanyakkan dan mendapatkan kualiti susu badan yang terbaik... Lepas saya survey, saya terjumpa maklumat tentang produk Shaklee.. Pada mulanya saya agak berat memandangkan saya rasa agak mahal.. tetapi setelah saya fikirkan tentang permata hati saya, tanpa berfikir panjang saya terus contact SID untuk mendapatkan maklumat dengan lebih lanjut tentang set menyusu...

Memang jodoh saya dengan Shaklee.. setelah diberi penerangan tentang khasiat dan cara pengambilan set menyusu, saya pun terus mendaftar sebagai ahli dan mula membeli... Syukur alhamdulillah... susu badan saya memang tak putus dan yang paling penting, kualiti susu badan saya memang tinggi.. baby pun kenyang dan nyenyak tidur....







Untuk maklumat lanjut, anda boleh je hubungi saya: 
Email: wnyshoppe@gmail.com 
H/P no: 019 4166909 
ID Shaklee: 931108 
Blog: http://wnyshoppe.blogspot.com 
Page: https://www.facebook.com/wnyshoppe

No comments:

Post a Comment