Slimming Treatment by Arteez

Assalamualaikum, dah agak lama kan saya tak mencoret di dalam blog comel saya ni? Saya akui memang sibuk yang keterlaluan sepanjang tempoh penyepian saya daripada dunia blogging ni.

Kali ni saya nak kongsi sesuatu yang boleh saya kategorikan sebagai hadiah yang bernilai untuk diri saya sendiri. Bukannya saya hamil atau naik pangkat ke apa ke.. tapi saya memenangi cabutan bertuah acara Slimming Contest yang dianjurkan oleh pihak Arteez & Celmonze, Langkawi. Memang tak disangka sebab pihak Arteez membuat pemilihan melalui Cabutan Bertuah. Sebenarnya nama saya tak dipanggil langsung. Tetapi yang dipanggil nama kawan-kawan saya. Nak dijadikan cerita nama kawan saya Kak Diana mendapat cabutan bertuah untuk slimming treatment ni tapi malangnya beliau telah pulang awal. Jadi, pengacara majlis membuat pengumuman untuk memilih nombor peserta dan yang bertuah untuk menggantikan kak Diana tu nama saya. Saya memang tak sangka sebab ada jugak tuah.. hehehe.. bukan apa... selalu kalau nama Cabutan Bertuah ni saya jarang dapat...



Pemilihan pemenang bukan sahaja dipilih melalui cabutan bertuah, tetapi kami semua disaring melalui sesi kuiz. Soalan tu boleh kata agak mudah dan jawapannya memang ada di dalam soalan.. so, nak tak nak semua calon pemenang kena alert. Jadi, daripada 6 orang peserta akhir, kami bertiga memang amat bertuah kerana telah terpilih sebagai pemenang untuk Slimming Contest 2014 ini...



































Syukur sangat sebab orang lain terpaksa guna duit sendiri untuk kurus tetapi kami bertiga diberi peluang yang amat berharga ini.

Tapi sebelum ni saya memang mengamalkan Set Kurus Shaklee dah.. memang sangat membantu saya dalam mengekalkan berat badan selepas berat turun.. cuma kali ni lebih bertuah kerana terpilih menerima rawatan pelangsingan badan oleh Arteez.. insyaAllah lepas 3 bulan nanti anda mungkin terpaksa toleh 3 kali bila kita selisih.



Sampai sini dulu tau untuk kali ini... daa



- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. - 

Berminat nak sertai keluarga AMAZING kami? Hubungi saya untuk info lanjut dan konsultasi percuma... 

Email: wnyshoppe@gmail.com 
H/P no: 019 4166909 
ID Shaklee: 931108 
Blog: http://wnyshoppelgk.blogspot.com 
Page: https://www.facebook.com/yanieroses 

TIADA GUNA KEKAYAAN JIKA KITA TAK SIHAT "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! ANDA AKAN MENDAPAT KEISTIMEWAAN-KEISTIMEWAAN DI BAWAH SETELAH ANDA MENDAFTAR DENGAN KAMI: 

~ ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK 
~ ANDA AKAN DIBEKALKAN DENGAN JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN 
~ ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP SOKONGAN TELEGRAM ~ ANDA AKAN DIBERIKAN KONSULTASI PERCUMA SECARA BERTERUSAN 
~ ANDA AKAN DIBIMBING DAN DIBERI TIPS-TIPS EKSKLUSIF BERKAITAN SET YANG DIBELI

No comments:

Post a Comment