GLA Complex Kembali Lagi

GLA Complex? Sebelum ni saya dah pernah kongsi akan kebaikan GLA Complex dengan anda semua..

Saya pasti ramai yang dah cuba GLA (Gamma-Linolenic Acid) yang tersedia di pasaran yang mana kebanyakannya dihasilkan daripada Evening Primrose Oil (EPO). TETAPI saya nak anda tahu bahawa GLA Complex Shaklee memang berbeza jika nak dibandingkan dengan GLA keluaran syarikat lain. Kenapa saya kata berbeza? Sebab GLA Shaklee mempunyai minyak borage yang digabungkan dengan minyak bunga matahari dan vitamin E. Boleh dikatakan hampir 94% pelanggan kami yang berjaya dengan mengikut keperluan dan tujuan pengambilan masing-masing.

Biar saya kongsikan sekali lagi kelebihan-kelebihan GLA khas untuk anda....


PERKONGSIAN PENGALAMAN BERSAMA GLA
Saya sendiri pengguna tegar GLA Complex sebab masalah haid yang tidak teratur dan hormon yang tak seimbang. Saya selalu diserang "period pain" @ senggugut setiap kali haid. Allah saja yang tahu betapa siksa dan peritnya bila diserang senggugut. Selalunya orang cakap lepas bersalin senggugut akan hilang tapi saya tak macam tu dan masih seperti sebelum melahirkan. So, saya gunakan kesempatan keistimewaan keahlian saya dalam Shaklee untuk beli GLA Complex. Harga ahli memang best! Apa orang kata? Berbaloi2? Haa.. macam tu la lebih kurang. 

Lepas makan GLA
Selepas mula makan GLA, memang ada perubahan yang berlaku. Haid datang tanpa disedari sebab senggugut hanya 10% sahaja. Sakit kepala pun dah tak ada. Parut jerawat pun makin nipis. Jerawat memang tak dak dah. Sebelum ni kulit muka boleh buat peta Malaysia dan permukaan kuku dah licin. Saya akan buat eksperimen ke atas diri saya dulu. Kesan memang positif.. kalau tidak saya takkan berani nak rekemen kat customer.

BERITA BAIK!!
Untuk bulan ini Shaklee buat promosi khas ke atas si ratu GLA ni...

harga jual @ bukan ahli



harga ahli


HAAA.... beza kan harga ahli dengan harga bukan ahli? Jadi ahli Shaklee ni tak rugi sebab Shaklee memang jaga sangat2 semua ahli-ahlinya. Setiap bulan pasti ada promo2 yang berlainan dan ISTIMEWA untuk ahli. Takkan anda nak dengar kami iklankan saja kot? Heheheh.. Tak nak ke join kami terima bonus daripada Shaklee?

Ok x pa... anda boleh fikir2kan dulu. Tapi kalau ada di antara anda yang berminat nak order GLA dengan menggunakan harga promo ni boleh je call saya terus ye atau kalau anda nak daftar sebagai ahli Shaklee pun boleh hubungi saya seperti details kat bawah:
* semua urusan pendaftaran keahlian dibuat secara online dah..


-Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit- 

Berminat dan nak tahu cara nak beli? Hubungi saya untuk info lanjut dan konsultasi percuma... 

Email: wnyshoppe@gmail.com 
H/P no: 019 4166909 
ID Shaklee: 931108 
Blog: http://wnyshoppelgk.blogspot.com 
Page: https://www.facebook.com/wnyshoppe 

TIADA GUNA KEKAYAAN JIKA KITA TAK SIHAT 

"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

1 comment:

  1. Wah tahniah2
    Pengguna tegar gla upanya
    Buleh wat testimoni nih ngeeee
    Ada pic lg nice kn hahahaaa
    Visit my blog supperummishoppe.blogspot.com

    ReplyDelete