ESP Shaklee



Untuk entri kali ni saya nak berkongsi mengenai khasiat ESP dan pengalaman saya mengambil ESP Shaklee.

First sekali jom kita baca khasiat ESP:


  • membantu membina dan perbaiki tisu-tisu badan, dari sel akan terbentuk organ. Dari organ terhasilnya sistem. Ia penting kepada pembentukan janin dan juga membantu untuk menambahkan susu.
  • menyediakan 14gram protein kacang soya dalam setiap hidangan untuk sihatkan jantung
  • setiap hidangan membekalkan 50% daripada Nilai Harian kalsium untuk menyokong tulang yang kuat
  • kandungan fitoestrogen untuk kesihatan prostat,payudara dan menepous
  • indeks glisemik yang rendah untuk membantu mengekalkan paras gula dalam darah

Apabila dikatakan ESP ini boleh membina dan memperbaiki tisu-tisu badan, memang terbaekk laa... Sebab apa tau saya cakap macam ni? Sebab saya sendiri dah amalkan minum ESP ni sejak tahun lepas waktu saya dalam pantang Che Ilham Wafi. Alhamdulillah.. hasil daripada penggunaan ESP Shaklee ni, ada rezeki Wafi. ESP ni memang bantu saya untuk banyakkan susu badan. Wafi la yang paling lama sekali breastfeed. Syukur atas rezeki Allah ini...

Dalam masa yang sama saya dapat lihat perubahan yang ketara pada kulit saya. Kulit muka saya berjerawat, parut jerawat, resdung. Tapi sejak minum ESP Shaklee kulit saya mmg banyak perubahan.. cuba tengok gambar saya kat bawah ni...




Dulu sebelum saya amik ESP kulit saya kusam, berminyak, berjerawat dan banyak parut. Tapi lepas saya consume ESP memang saya puas hati sangat-sangat.. Kalau boleh nak ajak orang tukar guna ESP.

Tapi, pembaca semua boleh ja call saya kalau ada nak tanya apa-apa.

Kita jumpa lagi ye...


- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. - 

Berminat nak sertai keluarga AMAZING kami? Hubungi saya untuk info lanjut dan konsultasi percuma... 
Email: wnyshoppe@gmail.com 
H/P no: 013 - 400 6006 
ID Shaklee: 931108 
Blog: http://wnyshoppelgk.blogspot.com 
Page: https://www.facebook.com/yanieroses 

TIADA GUNA KEKAYAAN JIKA KITA TAK SIHAT 

"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! ANDA AKAN MENDAPAT KEISTIMEWAAN-KEISTIMEWAAN DI BAWAH SETELAH ANDA MENDAFTAR DENGAN KAMI: 
~ ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK 
~ ANDA AKAN DIBEKALKAN DENGAN JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN 
~ ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP SOKONGAN TELEGRAM 
~ ANDA AKAN DIBERIKAN KONSULTASI PERCUMA SECARA BERTERUSAN 
~ ANDA AKAN DIBIMBING DAN DIBERI TIPS-TIPS EKSKLUSIF BERKAITAN SET YANG DIBELI

No comments:

Post a Comment