Simply Green Squad

Simply Green Squad.. 

Wahhahhh... Saya saja nak share dgn pembaca semua... Baru ni saya terima memo lantikan sebagai ahli skuad Simply Green kat tempat keja.. Hmmm... Antara objektif tu adalah untuk mendidik agar kita menjalani amalan gaya hidup sihat...

Majikan pun macam tahu2 ja yg saya ni memang seorang yang gemar dengan sebarang aktiviti yang berkaitan dengan alam sekitar.. Dan saya juga mementingkan penjagaan kesihatan yg optimum. Tambahan pula saya sedang mengikuti program pelangsingan badan dengan Arteez Arthestic Studio. Jadi lantikan tu saya rasa memang sesuai sangat.

Saya rasa semua orang patut amalkan gaya hidup sihat sebab sekarang ni semua faktor-faktor penyebab penyakit tu ada di sekeliling kita. 

Saya sentiasa amalkan pengambilan suplement untuk penjagaan kesihatan saya. Tentulah saya memilih Shaklee kerana semua produknya tidak mengandungi bahan kimia dan ianya dibuat daripada bahan semulajadi 100%. Jadi tidak sangsi lagi untuk saya terus gunakan Shaklee. Saya pun berniat nak mengajak semua pembaca supaya kita kembali ke cara hidup yang alami.



Bukannya saya nak promote ke apa ke tapi saya cuma nak bantu anda semua supaya kesihatan kita semua terjaga.

Jangan bimbang dan jangan risau.. Anda boleh je rujuk dengan saya untuk sebarang pertanyaan mengenai produk alami ini.

Terima kasih lah kepada yang sudi singgah dan baca blog saya yang tak seberapa ni. 

No comments:

Post a Comment