Kenapa Saya Sayang Shaklee?

Satu soalan yang memang sepatutnya saya hurai dan kongsi bersama....

Kenapa saya sayang sangat dengan Shaklee?

Saya sayang giler dengan Shaklee ni sebab produknya memang tak ada langsung bahan kimia yang digunakan. Ianya memang diperbuat daripada 100% bahan semulajadi. Sekurang-kurangnya saya takkan dapat kesan negatif daripada amalan pengambilan produk Shaklee ni.

Memang ada jugak antara customer saya yang selalu merungut sebab katanya agak lambat nampak kesan.. tapi setelah saya yakinkan mereka untuk terus gunakan produk Shaklee, alhamdulillah mereka sendiri dah semakin yakin dan tak pernah putus-putus menggunakan produk.

Saya juga sayang Shaklee sebab dalam rangkaian ahli keluarga Shaklee kami, kami sentiasa diberi dorongan dan kata-kata semangat oleh upline dan juga rakan-rakan seperjuangan tak kiralah sama ada dari segi perniagaan mahupun kerohanian.

Saya akan kongsikan lagi dengan anda semua mengenai kebaikan dan kelebihan produk Shaklee..

Hingga kita jumpa lagi dalam entri seterusnya...


- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. - 

Berminat nak sertai keluarga besar kami? Hubungi saya untuk info lanjut dan konsultasi percuma... 

Email: wnyshoppe@gmail.com 
H/P no: 013 4006006 
ID Shaklee: 931108 
Blog: http://www.yanieroses.blogspot.com 
Page: https://www.facebook.com/yanieroses 

INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! ANDA AKAN MENDAPAT KEISTIMEWAAN-KEISTIMEWAAN DI BAWAH SETELAH ANDA MENDAFTAR DENGAN KAMI: 

~ ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK 
~ ANDA AKAN DIBEKALKAN DENGAN JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN 
~ ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP SOKONGAN TELEGRAM 
~ ANDA AKAN DIBERIKAN KONSULTASI PERCUMA SECARA BERTERUSAN 
~ ANDA AKAN DIBIMBING DAN DIBERI TIPS-TIPS EKSKLUSIF BERKAITAN SET YANG DIBELI