Rezeki Allah

Petang semalam saya dihubungi oleh sepupu saya yang pada mulanya agak merajuk sebab saya tak maklum tentang nombor telefon bimbit saya yang baru. Kemudian, beliau terus bertanyakan tentang produk Shaklee untuk mengawal paras gula dalam darah.

Beliau maklum yang beliau sedang mengandung anak ke-6 sambil ketawa. Saya cakap ok lah tu... rezeki Allah.... kita jangan tolak. Tahniah ye Ina! 

Jadi, berkenaan pertanyaan sepupu saya tentang produk Shaklee tu dah tentu lah saya rekemen ESP Shaklee dengan B Complex. Katanya masa buat pemeriksaan kesihatan ibu mengandung baru-baru ni, dia kena minum air gula. Tapi TERLEKAT pulak... paras gula dalam darah naik pada bacaan 11.

Saya dah pun dapatkan stok ESP dengan B Complex untuk sepupu saya. Nanti saya akan kongsikan kepentingan menjaga paras gula dalam dara ketika hamil dalam entri yang seterusnya.

Jumpa lagi ye... jaga diri hiasi peribadi..

- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. - 

Berminat nak sertai keluarga besar kami? Hubungi saya untuk info lanjut dan konsultasi percuma... 

Email: wnyshoppe@gmail.com 
H/P no: 013 4006006 
ID Shaklee: 931108 
Blog: http://www.yanieroses.blogspot.com 
Page: https://www.facebook.com/yanieroses 

INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! ANDA AKAN MENDAPAT KEISTIMEWAAN-KEISTIMEWAAN DI BAWAH SETELAH ANDA MENDAFTAR DENGAN KAMI: 

~ ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK 
~ ANDA AKAN DIBEKALKAN DENGAN JADUAL PENGAMBILAN VITAMIN 
~ ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP SOKONGAN TELEGRAM 
~ ANDA AKAN DIBERIKAN KONSULTASI PERCUMA SECARA BERTERUSAN 
~ ANDA AKAN DIBIMBING DAN DIBERI TIPS-TIPS EKSKLUSIF BERKAITAN SET YANG DIBELI

No comments:

Post a Comment