Jom Intai Program Tunai Shaklee


Assalamualaikum, best best best sangat... ceria sangat tau... sebab apa semalam semua SID dah terima habuan a.k.a. bonus laa... hihihihi... syukur Alhamdulillah.. kebetulan la pulak nak raya dah ni. Ya Allah.. mudahnya jalanMu ini... inilah hasil daripada kesungguhan yang insyaAllah diberkati Allah S.W.T..

Seronok tau bila duit kita tak putus-putus.. boleh settle hutang piutang kita.. dan boleh bantu membantu... yang paling penting, boleh la kita kongsi rezeki tu sikit dengan ibu bapa kita.. laaaagi berkat tau...

Oklah.. sebenarnya kali ni saya nak cerita pasal Program Tunai yang ditawarkan oleh Shaklee. Jom kita tengok...

Bonus Kumpulan Peribadi (21%)
Bonus Peribadi Bersih merupakan pendapatan yang dibayar oleh Shaklee berdasarkan jumlah PV Kumpulan Bulanan anda. Peratusan Bonus Peribadi Kasar diambilkira melalui UV kumpulan anda. Peratusan ini akan meningkat seiring dengan kenaikan tanggungjawab kepimpinan anda bilamana anda menaja pengedar baru masuk ke dalam kumpulan anda. Untuk melayakkan diri menerima Bonus Peribadi, Pengedar mestilah mempunyai paling minimum 30 UV Peribadi dalam bulan pembayaran bonus.

Bonus Kempimpinan (21%) (sehingga 6 paras ke atas)
Anda layak menerima Bonus Kepimpinan apabila anda melahirkan Pemimpin Jualan yang baru di dalam organisasi anda (“break out”). Bonus Kepimpinan dibayar kepada semua Pemimpin Jualan yang layak dan menepati prestasi yang digariskan untuk bonus ini.
Bonus Kepimpinan dibayar berasaskan pada PV Kumpulan sehingga Pemimpin Jualan tahap ke-enam. Pembayaran bonus ini berasaskan jumlah sebenar Kiraan Mata pada Tahap Pertama (First Level Point Count) dalam kumpulan tersebut.

Insentif Coordinator (sehingga 1.5%)
Bonus Insentif Khas Shaklee (Insentif Coordinator) merupakan satu insentif dan ganjaran bagi prestasi perniagaan cemerlang yang ditawarkan kepada pangkat Coordinator dan ke atas, yang layak.


rajah tangga bonus untuk SID


Kat atas ni pulak mengenai Performance Bonus untuk anda yang berdaftar dengan Shaklee. Program ini memang tidak sama dengan MLM yang lain. Yang mana, konsepnya siapa yang berusaha lebih, dia lah yang akan maju. Tidak ada tindas menindas.

Macam diri saya sendiri la... masa mula join Shaklee dulu atas sebab nak guna untuk diri sendiri ja. Masa tu saya beli set menyusu, deal dengan upline saya Mommy Fuzza. Memang tak terfikir langsung lah nak buat bisnes dengan Shaklee ni sebab saya ni jenis hangat-hangat tahi ayam. So, memang pulun la masa tu beli set menyusu dan suplemen lain dengan mommy Fuzza. Sebulan selepas tu saya terima bonus pertama daripada hasil belian tu. Agak teruja dah masa tu.. so saya pun bincang dengan husband pasal nak berbiznes online ni. Lepas dapat izin, saya pun giat lah buat iklan dan post bagai.

Tapi apa nak kata.. berbagai ujian dan cabaran saya tempuh untuk dapat zon OK macam sekarang ni. Berkat kesabaran dan sokongan yang saya terima dan juga bimbingan daripada upline bonus saya sekarang dah makin meningkat. Dari sebulan ke sebulan.

Anda nak jana pendapatan dengan Shaklee? Macam biasalah.. Hubungi saya seperti di bawah:

Berminat dan nak tahu cara nak beli? Hubungi saya untuk info lanjut dan konsultasi percuma... 
Email: wnyshoppe@gmail.com 
H/P no: 019 4166909 
ID Shaklee: 931108 
Blog: http://wnyshoppelgk.blogspot.com 
Page: https://www.facebook.com/wnyshoppe

No comments:

Post a Comment