Perubahan Yang Tak Disangka

Perubahan yang tak disangka... memang saya tak sangka.. akhirnya berjumpa juga dengan produk yang benar-benar mengubah penampilan saya. Bayangkanlah... dah berapa tahun saya mencari-cari produk yang sesuai dengan kulit saya yang bermasalah ini.

Sebelum ni, saya memang malu untuk berjumpa dengan orang ramai dan berada di khalayak ramai. Kulit saya berminyak, berjerawat, berparut tebal, rona kulit tak sekata dan kulit sering gatal-gatal. Sampai saya sendiri rasa malu dengan suami. Namun saya bersyukur kerana suami bukan jenis PENGKRITIK.

Sejak saya join Shaklee, tak pernah terfikir lagi untuk mencuba suplemen untuk kulit kerana saya lebih fokus kepada suplemen untuk kesihatan dalaman seperti Alfalfa, GLA Complex, ESP dan banyak lagi... Jadi hasil daripada komitmen saya, alhamdulillah saya menerima bonus yang memang TERBAEKKK daripada Shaklee. Bonus pula meningkat dari sebulan ke sebulan.

Bila dapat bonus, saya terus pasang niat nak beli suplemen Shaklee untuk set kulit pulak. Selama ni saya selalu update blog pasal khasiat dan kelebihan suplemen Shaklee tapi tak pernah cuba lagi. So, saya pun grab lah peluang bonus ni untuk beli Vivix, Vitamin C dan Collagen. Kalau anda nak tahu, set ini bukan sahaja untuk kecantikan kulit tetapi juga untuk anda yang nak kelihatan langsing ye... jangan tak tau.. berat badan saya pun dah turun sekarang.. belum sampai sebulan lagi berat saya dah turun sebanyak 3kg...


Tapi tak sampai sebulan, saya dah dapat hasil yang memang TAK DISANGKAAAAAA!!! Rasa macam nak nangis pun ada.. terharu sangat.. rasa macam nak jumpa mommy Fuzza & nanny Hanum (uplines saya) dan nak peluk-peluk diaorang. Sebab apa tau? saya kenal Shaklee sebab diaorang dan saya dapat bonus pun atas dorongan dan sokongan diaorang.. Yang paling penting, sokongan daripada suami saya.. Terima kasih abang sebab selalu menyokong minat ayang nak berbisnes.




Inilah hasilnya

Jadi, saya memang berniat nak bantu anda yang ada masalah sama seperti saya. Janganlah sayang nak keluarkan duit untuk kebaikan... bila kulit cantik, automatik suami pun lebih dan bertambah sayang.

- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. - 

Berminat dan nak tahu cara nak beli? Hubungi saya untuk info lanjut dan konsultasi percuma... 

Email: wnyshoppe@gmail.com 
H/P no: 019 4166909 
ID Shaklee: 931108 
Blog: http://wnyshoppelgk.blogspot.com 
Page: https://www.facebook.com/wnyshoppe 

TIADA GUNA KEKAYAAN JIKA KITA TAK SIHAT 


BOLEH JE PM SAYA TERUS UNTUK PEMBELIAN ATAU KLIK LINK DIBAWAH UNTUK MENDAPATKAN SET INI TERUS SECARA ONLINE MENGGUNAKAN DEBIT ATAU CREDIT CARD:


"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

No comments:

Post a Comment