Saya Dah Cuba Cinch Energy Tea Mix

Assalamualaikum semua.. waahhh... pastinya waktu dan saat ni ramai di antara pembaca blog yang sibuk membuat persiapan raya. Banyak ka buat kuih? Psst.. puasa cukup ke tahun ni? hehehehe... Kalau yang lelaki tu W.A.J.I.B kena cukup puasa.. tp kalau yang wanita ni tak pa sbb kita kan insan special... A.B.C.. (Allah Bagi Cuti) hihihi...

Masa berbuka tu makan banyak ke? Makan under control ke? Kadang-kadang kita boleh terlupa tentang keberatan makanan sebab terlampau taksub sangat nak berbuka. Jadi, kita main hentam ja kan? Lepas buka tu baru lah kita rasa lemau laa, letih la.. sebab dah terlampau banyak sangat makannya... :) Tapi nanti lepas raya pasti kita akan rindu saat-saat kita pi beli lauk pauk di bazar Ramadhan dan saat nak tunggu waktu berbuka.. tiba-tiba rasa sedih ja sebab Ramadhan dah nak tinggalkan kita... InsyaAllah.. kita doakan agar amalan dan ibadah puasa kita diterima Allah S.W.T.

Bila sebut bab makan banyak ni, saya sendiri pun kaki hentam.. waktu buka puasa tu boleh ja saya makan nasi dan makanan-makanan lain. Tapi yang bezanya saya TAK LETIH / LEMAU walaupun saya makan banyak. Bukan lah saya saja-saja nak buat cerita... tapi memang realiti.. anda nak tahu apa yang saya ambil untuk kembalikan tenaga setelah seharian berpuasa?


Haa.. itu lah suplemen saya.. saya cakap ni bukan sebab nak bagi laku produk tapi diri saya sendiri dah amik suplemen ni dan dah rasa kesannya. Yang paling best, ramai tegur saya dah kurus.. Ya.. memang berat badan saya ada penurunan.

Time bulan puasa saya minum teh ni waktu lepas buka / sebelum tidur. Saya akan mix dengan Energizing Soy Protein @ ESP ... lagi la bertambah-tambah tenaga... Tapi jangan lupa.. ESP tu bagus untuk gastrik juga... waktu sahur saya memang tak makan nasi.. cuma minum ESP campur Meal Shakes saja.. dan ada sesetengah orang tambahkan Performance Drink pulak... kalau dicampur ketiga-tiga suplemen tu memang TERBAEKKKK... anda memang patut cuba..

Haa.. itulah serba sedikit yang saya nak kongsi dengan anda semua... Jika anda ada nak tanya apa-apa, boleh je hubungi saya macam details kat bawah..

Terima kasih ye sebab sudi baca.. 

- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. - 

Berminat dan nak tahu cara nak beli? Hubungi saya untuk info lanjut dan konsultasi percuma... 

Email: wnyshoppe@gmail.com 
H/P no: 019 4166909 
ID Shaklee: 931108 
Blog: http://wnyshoppelgk.blogspot.com 
Page: https://www.facebook.com/wnyshoppe 

TIADA GUNA KEKAYAAN JIKA KITA TAK SIHAT 

ATAU

BOLEH JE PM SAYA TERUS UNTUK PEMBELIAN ATAU KLIK LINK DIBAWAH UNTUK BELI TERUS SECARA ONLINE MENGGUNAKAN DEBIT ATAU CREDIT CARD:
 "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

No comments:

Post a Comment