Peppermint-Ginger Plus Shaklee Bantu Buang Angin Dalam Badan

Assalamualaikum, kali ni saya nak ketengahkan isu angin dalam badan. Sebenarnya semua orang ada angin dalam badan.. bukan yang cepat naik angin tu tau.. jangan salah anggap pulak.. Maksud saya dengan angin dalam badan ni, bila orang tolong urut dia kuat sendawa. Lepas tu kalau tersalah makan makanan yang berangin i.e. ubi, buah jambu badan cepat rasa lenguh-lenguh bisa. Mesti rasa tak selesa kan?

Sebenarnya Shaklee ada suplemen untuk membantu anda menyahkan angin dalam badan. Nak tahu tak kenapa Peppermint Shaklee ni berbeza dengan produk lain?



PERBEZAAN SHAKLEE
Suplemen ini mempunyai kombinasi 4 herba dari Barat dan Timur, dan dihasilkan di bawah prosedur standard dengan melalui penggunaan teknologi sains yang terkini:-
  • Pudina - Melegakan otot perut, ia mempunyai kesan penenang. Membantu dalam penghadaman, mabuk laut/darat, membantu melegakan kesakitan gastrik, pedih ulu hati dan cirit birit. Selain itu, ia melegakan kesan- kesan sampingan seperti muntah dan kehilangan selera makan yang timbul daripada rawatan kemoterapi. Pudina merangsang mengeluarkan peluh, oleh itu ia menyekat demam apabila seseorang itu dijangkiti selsema. Perasaan sejuk dan menyegarkan daripada pudina membantu memelihara pemikiran yang jelas dan tetap fokus.
  • Halia - Halia merangsang rembesan enzim Salvia untuk pencernaan makanan. Ia melegakan ketidakselesaan perut dan usus, sakit haid, loya dan mual angin.
  • Pokok Adas (fennal) - Ia melegkan sakit perut, melegakan gejala flu. Juga, ia dapat membantu dalam masalah elergi pada saluran usus.
  • Cekur Manis (anise) : Melegakan masalah pencernaan dan gejala kesakitan haid, batuk dan kahak. Merangsang rembesan jus gastrik untuk pencernaan, menahan kulat yang menyebabkan penyakit kulit yang bisa; melegakan haba di musim panas dan lembap, memberi peredaran tenaga di dalam badan dan lembut pada perut.

Saya mahu bantu lebih ramai orang yang ingin berjaya. Itu impian saya !!!JOIN US NOW!!

- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. - 
Berminat dan nak tahu cara nak beli? Hubungi saya untuk info lanjut dan konsultasi percuma... 
Email: wnyshoppe@gmail.com 
H/P no: 019 4166909 ID Shaklee: 931108 Blog: http://wnyshoppelgk.blogspot.com Page: https://www.facebook.com/wnyshoppe TIADA GUNA KEKAYAAN JIKA KITA TAK SIHAT

No comments:

Post a Comment